Ohlášení k místnímu poplatku ze psů

1. Ohlašovatel


2. Oprávněná osoba

Subjekt:

Jméno a příjmení:

Datum narození:


Adresa trvalého bydliště:

Adresa bydliště:

Kontakt (telefon, e-mail) **:

Korespondenční adresa*:
* Pokud se liší od adresy bydliště.


3. Ohlašovatel je

poplatníkem

zákonným zástupcem poplatníka

opatrovníkem poplatníka (na základě rozhodnutí soudu)

zmocněncem poplatníka (na základě plné moci - nutno doložit)


4. Pes

Jméno Plemeno Barva Pohlaví Věk Číslo čipu nebo tetování (nepovinné)


5. Ohlašuji

vznik povinnosti k místnímu poplatku ze psů (přihlašuji psa)

změnu dříve ohlášených údajů

zánik povinnosti k místnímu poplatku ze psů (odhlašuji psa)

Tímto beru na vědomí, že město Česká Lípa zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice č. 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), v souladu s mezinárodními smlouvami, kterými je Česká republika vázána, a dále v souladu s relevantními vnitrostátními právními předpisy (viz https://www.mucl.cz/ – Informace o zpracování osobních údajů).
Prohlašuji, že všechny údaje v této žádosti mnou uvedené jsou úplné a odpovídají skutečnosti.
V České Lípě dne
………………………………
Žadatel není registrovaný na Portálu občana města.

6. Přílohy



Souhlas se zpracováním osobních údajů

Uvedením takto označených osobních údajů a podpisem tohoto formuláře uděluji souhlas se zpracováním těchto osobních údajů. Správcem osobních údajů je Městský úřad Česká Lípa, Odbor finanční. Účelem zpracování osobních údajů ve stanoveném rozsahu je kontaktování poplatníka pro účely správy a řízení ve věcech místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství.


Zpracování výše uvedených osobních údajů bude probíhat po dobu trvání účelu zpracování osobních údajů a následně budou uloženy po dobu 10 let.


Tento souhlas poskytuji dobrovolně a jsem si vědom, že jej mohu kdykoli odvolat, aniž by tím byla dotčena zákonnost zpracování před jeho odvoláním, a to osobně na adrese správce, nebo doručením písemného oznámení na uvedenou adresu, případně prostřednictvím datové schránky nebo na e-mail podatelna@mucl.cz (nutný zaručený elektronický podpis).


POUČENÍ

  1. Veškerá podání vůči správci poplatku (zejména ohlášení) musí být činěna formou stanovenou daňovým řádem, tj. písemně nebo ústně do protokolu (s podpisem osoby, která podání činí) nebo datovou zprávou podepsanou způsobem, se kterým jiný právní předpis spojuje účinky vlastnoručního podpisu nebo s ověřenou identitou podatele způsobem, kterým se lze přihlásit do jeho datové schránky. E-mailová zpráva bez elektronického podpisu tuto formu nesplňuje.
  2. Úřad vrátí poplatníkovi vratitelný přeplatek na základě žádosti poplatníka o vrácení vratitelného přeplatku, nebo pokud tak stanoví zákon. Úřad vratitelný přeplatek nižší než 200 Kč poplatníkovi vrátí jen ve výjimečných případech tak, aby byla zajištěna zásada hospodárnosti.
  3. Nepožádá-li poplatník o vrácení vratitelného přeplatku do 6 let od konce roku, ve kterém přeplatek vznikl, přeplatek zaniká a stává se příjmem rozpočtu, ze kterého je hrazena činnost úřadu, který o něm evidoval.